sobota, 12 lutego 2011

3.NIEMCY

Trzecia pocztówka:D
Listonosz się pomylił, zamiast kartkę wrzucić do mojej skrzynki,
kartka znalazła się w skrzynce mojej cioci.
 Wszystko dobrze się skończyło, 
dostałam kartkę w swoje ręcę i nie zamierzam jej oddawać:D
Kartka była w podróży 10dni. 
Otrzymałam ją (raczej moja ciotka;)) 7 stycznia 2011r

DE-792853

od BabsLinus
632km

Pocztówka z kotami. Uwielbiam ją.
Barbara napisała, że ma kota Jessie, który ma ~17 lat



Przeglądając otrzymane przeze mnie kartki moja mama zauważyła, że kartki są coraz większe. Stwierdziła, że jak tak dalej pójdzie niedługo otrzymam pocztówkę wielkości A4. 
Ale nie liczy się przecież wielkość kartki, tylko to, że dostałam ją od osoby zza granicy, która mnie wylosowała i  podzieliła się swoim przemyśleniami, fragmentami życia, prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz